Utilizarea acestui site reprezintă consimțământul dumneavoastră la respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Vă recomandăm să parcurgeți cu atenție aceste informații. Paraiso Restaurant, cu adresa de e-mail office@paraisorestaurant.ro și numărul de telefon 0740 108 022, își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi fără notificare prealabilă. Cea mai recentă versiune poate fi consultată pe această pagină.

Pagina de internet www.paraisorestaurant.ro este detinuta si administrata de societatea Zeid Restaurant S.R.L., o societate cu raspundere limitata, cu sediul social in Sat Chiajna, Comuna Chiajna, intrarea Parc Industrial TBM nr. 1, Hala 7A, camera 1, Judet Ilfov, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J23/2310/2024, cod unic de inregistrare RO49835497

Accesul și vizitarea acestui website implică acceptul explicit al dumneavoastră față de Termenii și Condițiile de utilizare, reprezentând acordul între părți.

Relația dintre părți este reglementată de următoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor cu profesioniștii
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților și armonizarea cu legislația europeană privind protecția consumatorilor
  • Legea 365/2002 privind comerțul electronic

Paraiso Restaurant garantează utilizatorului acces limitat, în scop personal (informare), pe site-ul Paraisorestaurant.ro.

Tot conținutul site-ului Paraisorestaurant.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, e-mail-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea Zeid Restaurant și a furnizorilor săi și este protejat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Utilizarea fără acordul Paraiso a oricăror elemente enumerate mai sus se sancționează conform legislației în vigoare.

Produsele prezentate pe Paraisorestaurant.ro sunt comercializate de Zeid Restaurant. Prețurile produselor pot fi modificate oricând. Verificați prețul final înainte de a achiziționa un produs.

Pentru a vă oferi opțiunea plății online, folosim platforma de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS. Atunci când optați pentru plata online, veți fi redirecționat către platforma NETOPIA PAYMENTS, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcție de metoda de plată aleasă – spre exemplu, datele de card (numărul cardului, numele & prenumele deținătorului cardului, data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt folosite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei NETOPIA PAYMENTS și nu ne sunt comunicate. În anumite situații, putem transmite direct către platforma NETOPIA PAYMENTS o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției, număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului). Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, NETOPIA PAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot includ date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing). NETOPIA PAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților. În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora. Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/

În cazul în care plata online cu cardul nu se finalizează cu succes, veți primi un link pe adresa de e-mail pentru a relua procesul.

Procesul de comanda si de livrare a produselor

  1. Scanati codul QR in locul in care sunteti asezat cu ajutorul smartphone-ului tau.
  2. Selectati din meniul nostru produsele pe care doriti sa le achizitionati.
  3. Utilizati metoda de plata online si finalizati tranzactia in mod securizat.
  4. In aceasta etapa comanda dumneavoastra este deja trimisa catre echipa paraisorestaurant.ro in vederea procesarii.
  5. Livrarea comenzii va fi efectuata de catre personalul nostru, la masa sau sezlogul de unde ai scanat codul QR in maxim o ora de la momentul plasarii comenzii.

Politica de retur și responsabilitate

Preparatele culinare prezentate pe website sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot să difere față de imagini.

Paraisorestaurant.ro își rezervă dreptul de a publica produse/promoții pe website într-un anumit interval și în limita stocului disponibil. Se poate refuza onorarea unor comenzi pentru produse care nu mai sunt disponibile.

În cazul în care produsele nu corespund cerințelor specificate de client, acestea vor fi înlocuite.

Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de returnare:

  • produse realizate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • produse care se deteriorează sau expiră rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și au fost desigilate de consumator;
  • produse care, după livrare, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.